آرتاوین

نمایندگی رسمی وین تک

عملیات تعویض پنجره بدون تخریب با پروفیل های upvc ، جزو عملیات ساده بازسازی واحدهای ساختمانی مسکونی و غیر مسکونی می باشد. در این عملیات که بدون تخریب انجام می شود نیازی به عملیات ساختمانی نظیر آهن کشی یا بنایی نمی باشد. به صورتی که قاب پنجره روی دیوار باقی مانده و پروفیل پنجره در داخل قاب نصب می شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که فکر می کنید پنجره های قدیمی خانه تان نیاز به تعویض دارد اما نسبت به این عملیات نگران هستید، با خدمات درب و پنجره دوجداره آرتاوین آشنا شوید.پنجره های قدیمی علیرغم زیبایی ظاهری که دارند به هیچ لحاظ در برابر تحمل بار و نیرو مقاوم نبوده و عایق های مناسبی برای صوت، انتقال حرارت و هوا نیستند. از این رو پیشنهاد می شود که به طرح تعویض پنجره بدون تخریب حتماً توجه نمایید. در این طرح، از پروفیل های upvc به جای چوب و آهن به کار رفته در پنجره های قدیمی استفاده می شود که علاوه بر مزیت زیبایی، عایق بندی مناسبی برای صدا و تبادل حرارت دارد.

حتماً پیش از شروع عملیات تعویض پنجره ، اطراف پنجره را از هرگونه وسایل اضافی و خطرناک و وسایل ارزشمند و زینتی منزل خالی کنید. همچنین در مسیر حمل و نقل پنجره ها و رفت و آمد نباید هیچگونه وسیله اضافی باشد.

استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در این زمینه، اولین مرحله برای آغاز مراحل تعویض درب و پنجره های قدیمی با پروفیل های upvc است.

برای تعویض پنجره بدون تخریب در مرحله اول، یراق آلات جدا می شود و به این ترتیب بازشوها و لنگه ها درب و پنجره جدا می شوند. در مرحله دوم تعویض پنجره دوجداره بدون تخریب اقدام به جداسازی شیشه ها می شود. سپس به جدا کردن ستون های نگهدارنده بازشو ها به روش برش می رسد. به صورتی که آنچه در نهایت مشاهده می شود، یک قاب آهنی یا چوب دور تا دور پنجره است. پروفیل های UPVC آرتاوین، قابلیت نصب بر روی این قاب ها را دارند. پس از نصب پنجره UPVC ، از شیشه های دوجداره استفاده شده و عملیات درزبندی و عایق بندی و رگلاژ پنجره انجام می شود.

عدم نیاز به تخریب دیوار های ساختمان، از اولین مزایای تعویض پنجره بدون تخریب آرتاوین می باشد. به صورتی که تمامی فرآیند کار بر روی یک قاب پنجره داخل دیوار انجام می شود. همچنین این عملیات در کمترین زمان ممکن یعنی تقریباً یک روز کاری برای هر واحد ساختمانی قابل انجام است. از این رو، مزاحمت خاصی برای ساکنین ساختمان ایجاد نمی شود.

دلایل تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره upvc :

۱_ غیر قابل اشتعال در آتش سوزی ها و دارای دوام و استحکام بالا

۲_ جلوگیری از هدر رفت گرما و سرما

۳_ افزایش طول عمر درب و پنجره

۴_ مقاومت در برابر نفوذ آب باران

تهران – رودهن – مهرآباد – بلوار اصلی مهرآباد ستاره شرق
۰۹۱۲۲۳۰۹۳۵۸
۰۹۱۲۳۰۷۸۸۴۰
نمایندگی رسمی وین تک

آرتاوین نمایندگی رسمی درب و پنجره های upvc وین تک و پنجره دوجداره در غرب تهران با داشتن چندین سال سابقه تخصصی تولیدکننده درب و پنجره دو جداره upvc و توری پلیسه و تعویض پنجره های دوجداره بدون تخریب در غرب تهران می باشد.